Salgsbetingelser
Salgsbetingelser
1. Tilmelding og betaling
Når du har tilmeldt dig et af vores kurser, og tilmeldingen er bekræftet, vil du modtage en faktura for kurset.
Ved manglende rettidig betaling forbeholder vi os retten til at annullere din tilmelding. Din tilmelding er først endeligt bekræftet, når betalingen er registreret.
Alle priser på hjemmesiden er i DKK ekskl. moms
2. Ombookning
Du har mulighed for at ombooke til et senere kursus op til 3 dage før kursusstart. Ombookingen sker uden beregning.
Har du behov for at ombooke mere end én gang eller senere end 3 dage før kursusstart, opkræves et ombookningsgebyr på 15 % af kursusprisen for hver enkelt ombooking.
Ved afbestilling mere end 7 dage før kursusstart refunderes det fulde beløb. Ved afbestilling mellem 3 og 7 dage før kursusstart refunderes 50 % af kursusgebyret. Ved afbestilling senere end 3 dage før kursusstart ydes ingen refusion.
Du har mulighed for at overdrage din plads til en kollega, forudsat at kurset afholdes som oprindeligt tilmeldt, herunder på samme tidspunkt og på samme lokation.
Udeblivelse uden skriftlig afbestilling medfører betaling af det fulde kursusgebyr. I tilfælde af akut sygdom kan vi i nogle tilfælde tilbyde en plads på et senere kursus mod dokumentation, men dette afgøres efter vores skøn.
4. Aflysning af kursus
Vi forbeholder os retten til at aflyse et kursus ved for få tilmeldinger eller uforudsete omstændigheder, f.eks. ved sygdom hos underviseren. I sådanne tilfælde tilbydes du enten en plads på et senere kursus eller fuld refusion af kursusgebyret.
5. Tilfredshed
Det er meget vigtigt for os, at du er tilfreds med det kursus, du har deltaget på. Hvis du ikke har været tilfreds, hører vi meget gerne fra dig hurtigst muligt efter kursets afslutning. Vi vil herefter vurdere muligheden for kompensation, hvilket kan omfatte en rabat på et fremtidigt kursus eller en anden løsning efter vores skøn.
Alt kursusmateriale tilhører Fagbasen og må ikke kopieres, distribueres eller anvendes kommercielt uden forudgående skriftlig tilladelse.
Rabatter kan ikke kombineres, medmindre andet er skriftligt oplyst eller aftalt.
Medmindre andet fremgår af kursusbeskrivelsen inkluderer vores kurser 3 måneders gratis e-mail support efter kurset til specifikke spørgsmål relateret til kursets indhold.
Vi forbeholder os ret til at foretage mindre ændringer i kursusbeskrivelsen samt under selve kursets afvikling. Dette kan omfatte justeringer af programmet, rækkefølgen af emner, indholdsmæssige tilpasninger, varighed af enkelte elementer samt udskiftning af den tilknyttede underviser med en tilsvarende kvalificeret fagperson. Ændringerne vil altid ske med henblik på at sikre den bedst mulige kursusoplevelse.
For at kunne servicere dig og koordinere din deltagelse på vores kurser indsamler og behandler vi dine data, såsom navn, e-mail og telefonnummer. Vi behandler dine data i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR). Du kan læse mere i vores fulde persondatapolitik.
Du er altid velkommen til at kontakte os pr. telefon 35551111 eller via vores kontaktformular, hvis du har spørgsmål til vores kurser, eller har behov for ombooking eller afbestilling. Vær dog opmærksom på, at alle ombookinger og afbestillinger altid skal bekræftes skriftligt for at sikre klarhed og undgå misforståelser for begge parter.
Vi forbeholder os retten til at ændre disse salgsbetingelser. Den seneste version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside.
Salgsbetingelser, vers. 1.1 – April 2025