Kurset er skræddersyet til dig, der har deltaget på “Få jeres gode historier i medierne, del 1” og som derigennem har fået styr på grundprincipperne i pressearbejde – og nu vil helt i mål. Du arbejder hands-on med dit eget udkast, får skarp og konstruktiv feedback fra én af landets mest erfarne pressefolk, og justerer din pressemeddelelse, så den rammer præcist i mediesporet. Målet? At din historie ikke blot bliver sendt – men bragt. Når pressemeddelelsen mangler journalistisk vinkel, bliver selv gode historier overset – men med en skarp og målrettet tekst kan I fange mediernes interesse og få jeres budskab ud til tusindvis.
På kurset lærer du at skære dine budskaber til, så de står knivskarpt fra første linje. Vi finpudser vinklingen, strammer teksten op og sikrer, at du formidler nyhedsværdien klart og præcist – alt sammen med ét mål: At fange journalisten og sikre dækning.
Du arbejder med din egen pressemeddelelse og får grundig 1:1-feedback fra Andreas Hansen – tidligere on-air-redaktør på TV 2 NEWS med 15 års erfaring i at få historier bragt. Vi gennemgår dit udkast, justerer pitchen og optimerer teksten, så den skaber resultater i praksis. Kurset stopper ikke, når dagen er omme. Du får adgang til et lukket forum med løbende Q&A og sparring i tre måneder. Det betyder, at du kan stille spørgsmål, få feedback og videreudvikle dine historier i takt med, at du arbejder med dem i praksis.
Kurset, “Få jeres gode historier i medierne” udbydes som “del 1 – Få hul igennem til pressen!” og som “del 2 – Den skarpe pressemeddelse!”. Formålet med kursets del 1 er at give dig de rette værktøjer og det nødvendige mindset til at få hul igennem til pressen, mens formålet med kursets del 2 er at løfte din næste pressemeddelelse til et nyt niveau. Tilmeld dig begge kurser inden for 24 timer – og spar 20 % på dem begge.
Kursets formål er at løfte din næste pressemeddelelse til et nyt niveau. Du arbejder hands-on med dit eget udkast og får kvalificeret feedback, der styrker både indhold, vinkel og pitch. Vi skærer budskaberne til, så de står skarpt – og maksimerer chancen for at din historie faktisk bliver bragt i medierne. Kurset er designet til dig, der vil i mål med konkrete resultater.
På kurset lærer du at…
Efter kurset har du:
Opfølgning på “Få jeres gode historier i medierne, del 1“, hvor vi arbejder vi hands-on med din næste pressemeddelelse. Du får:
Praktiske informationer
Kursusdagen
Kursusdagen
Underviser: Andreas Hansen
Journalist og tidligere on-air-redaktør på TV 2 NEWS. Har arbejdet på bl.a. TV-Avisen, Berlingske og Teknologiens Mediehus. Har i 15 år drevet PR-bureau med en dokumenteret hitrate på 99,5 % i at få kunders historier i de ønskede medier. Kendt for sin jordnære tilgang til pressearbejde og evnen til at gøre komplekse historier skarpe og relevante.