Når kampagnerne ikke længere løfter resultaterne, skyldes det ofte manglende optimering – med avanceret viden om Google Ads får du styr på målretning, data og strategi, så hvert klik tæller. På dette avancerede kursus i Google Ads med fokus på leadgenerering, er fokus på at få endnu mere ud af din Google Ads-konto. Vi kigger på kurset på gængse problemstillinger i Google Ads, som måske er med til at spænde ben for yderligere vækst i din konto. Derudover lærer du at analysere, om der er mere potentiale i din nuværende opsætning og i hvilke nye retninger du kan skabe mere værdifuld trafik. Endelig får du også som deltager på kurset individuel sparring af underviseren til præcis dine udfordringer.
Du ved, hvordan Google Ads fungerer – nu er det tid til at bruge det strategisk. På Google Ads til Leadgenerering Avanceret lærer du at analysere dine søgetermer i dybden, identificere nye søgeord med høj konverteringsværdi og anvende budstrategier, der maksimerer dit afkast uden at øge dine omkostninger. Med hands-on sparring og mulighed for at arbejde direkte i din egen konto, får du ikke bare teori – men konkrete forbedringer, du kan implementere med det samme.
Tilmeld dig kurset og få skarpere kampagner, der giver flere leads og mindre spild.
Kurset går i dybden med avancerede funktioner som remarketing, Dynamic Search Ads og Performance Max – og viser dig, hvornår og hvordan de skaber reel værdi. Du lærer at finjustere din sporing, analysere performance i forhold til dine konkurrenter og optimere dine annoncer med præcision. Resultatet? Mere kvalificerede leads, færre irrelevante klik – og en annoncering, der understøtter din forretningsvækst.
Vil du tage styringen og løfte dine kampagner til et nyt niveau? Tilmeld dig i dag og få den viden, der gør en forskel.
Når du tilmelder dig både “Google Ads til Leadgenerering Introduktion” og “Google Ads til Leadgenerering Avanceret” inden for 24 timer, får du 20 % rabat på begge kurser.
Formålet med dette avancerede kursus i Google Ads til Leadgenerering er at hjælpe erfarne annoncører med at løfte deres kampagner til næste niveau. Kurset fokuserer på strategi, optimering og avancerede funktioner, der gør det muligt at reducere spild, forbedre performance og maksimere værdien af din annoncering. Du vil få sparring på dine specifikke udfordringer og blive klædt på til at identificere nye vækstområder i dine kampagner.
Efter kurset står du med en skarpere forståelse af, hvordan du får endnu mere ud af dine Google Ads-aktiviteter. Du får praktiske værktøjer og taktikker til at optimere dine eksisterende kampagner, identificere nye muligheder og løfte kvaliteten af dine leads. Du lærer at analysere dine data med mere præcision, få styr på din sporing og implementere ændringer, der skaber mærkbare resultater. Med personlig sparring og tilpasset undervisning får du ikke blot viden – du får handlingsklare løsninger på dine udfordringer.
Google Ads til Leadgenerering – Avanceret (Agenda)
Du vil lære at:
– have forståelse for basale begreber som CPC & CTR.
– forstå hvilke søgeord og matchtyper, der er værdifulde for dig.
– lave annoncer, der har en høj CTR.
– udvælge aktiver, der er giver mening for din forretning.
– forstå økonomien i Google Ads og sætte et korrekt budget og budstrategi.
– opsætte en søgekampagne fra start til slut.
– opsætte Display remarketing-kampagne fra start til slut.
– træffe optimeringsbeslutninger ud fra data.
.
Hvad får du ud af kurset i Google Ads Avanceret – Leadgenerering?
· Du får en forståelse for, hvor og hvordan du med fordel kan skrue op for din annoncering.
· Du lærer tricks til potentielt at kunne skære flere klik fra, der ikke skaber værdi.
· Du bliver sat til at lave flere øvelser i løbet af kurset, bl.a. optimering af kampagner
· Du får indsigt i, hvilke detaljerede data du kan få i Google Ads om din annoncering og hvordan du står ift. konkurrenter.
· Du bliver klogere på, om du har den fornødne sporing allerede eller om den kan forfines.
· Du bliver klædt på til løbende at tage temperaturen på din annoncering og forbedre den.
· Du får sparring på din kontos udfordringer.
.
Program for kurset
Først og fremmest afklares både inden kurset men også i plenum på selve dagen, hvilke udfordringer deltagerne står overfor. Derefter kigger vi både på nogle generelle optimerings- og vækstmuligheder i Google Ads, samt mere specifikt på nogle af udfordringerne. Derfor vil dette kursus også altid have dele, der er skræddersyet til deltagerne og du vil også få personlig sparring på din Google Ads konto..
Forudsætning for deltagelse
Dette kursus er for dig, der allerede har erfaring med Google Ads og arbejder aktivt med leadgenerering. Du har en velfungerende Google Ads-konto, men ønsker at tage din annoncering til næste niveau ved at optimere dine kampagner, skære ineffektive klik fra og identificere nye vækstmuligheder.
For at deltage anbefaler vi, at du først har gennemført vores 2-dages kursus Google Ads til Leadgenerering – Introduktion, da vi på dette avancerede kursus bygger videre på de grundlæggende principper og går i dybden med strategi, optimering og avancerede funktioner. Kurset er målrettet marketingansvarlige, digitale annoncører, bureaufolk og virksomheder, der allerede genererer leads via Google Ads, men ønsker at forbedre performance og udnytte platformens fulde potentiale.
Praktiske informationer
Kursusdagen
Thomas Søby Andersen har mere end 15 års erfaring indenfor online markedsføring. I de tidlige år var hans fokus på at lave SEO for egne hjemmesider, men de sidste 10 år har det været som selvstændig freelancer med fokus på Google Ads & Analytics.
Han laver både opsætning og optimering for mange forskelligartede kunder, men også mange forskellige opgaver indenfor undervisning & sparring om disse Google-produkter. Tidligere har han også arbejdet hos bureauet Ambition og Bestseller med fokus på Google Ads.